torsdag då å fiiint höstväder hihi::)

ja de va de ja var nyss ut med hundarna en vända då Julia har åkt till skolan och jag ska plugga lite till seminariet imorgon hihi:) sen åker jag hem till Krylbo över helgen och tar det lugnt eller ja dricka öl blir de ju å på lördag är de GP speedway i målilla som ja ska kolla på:)

idag är de plugg beställa biljetter hem å bolaget-.

igår vart det en riktig mys onsdagkväll hehe som vi aldrig har något annat:)

va ut å käkade ja å frugan haha julia du är bra galen :) jag käkade faktiskt ADANA KEBAB i SVERIGE hur jävla ofta händer de haha å så drack man en EFES kunde man i haft en bättre lördagskväll hehe. Till förrätt tog vi en friterad feta ost med sallad gottigott va de kan ja lova:) sen drog vi hem å Julia försökte plugga och jag avfärga mitt hår:) ska köra en vända igen sen:)jag ska även maila om mitt rum mitt rum som ja vill ha i vivalla:) 30 min till universitetet de kan inte bli bättre:)

aja va ska ni göra idag?=)

have nice sunny day:)

Kommentarer
Postat av: Skit i det du!

Du går väl inte på nåt jävla universitet!!! Går inte du på högskola.

2012-09-06 @ 10:09:51
Postat av: vivvi

det gör jag visst det örebro universitet så de så ta reda på fakta

2012-09-06 @ 12:44:03
URL: http://lillamy2207.bligg.se
Postat av: Julia

Vi har alltid mys här hos mig :) hur gott som helst på det där stället :)
Men du hörde jag någon bitter - f*tta här på bloggen? Ja alla kan inte ha det lika bra som vi, haha

2012-09-07 @ 15:51:06
URL: http://jullanandersson.devote.se
Postat av: skit i det du :P

JO det kan man visst ha det

2012-09-10 @ 14:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0