shopping dag

nu har jag kommit tillbaka från föreläsningen och frisören helt underbart att få håret fixat sen ska ja avfärga. jag är heeeelt nöjd med mina varor messt stövlarna hehe och kläder hehe:)nu har ja smällt i mig en räksallad hehe så nu klarar ja mig ett tag till ska ha kaffe bara:)

kanske att man går ut å äter lite ikväll vi får se om vi hinner när julia har slutat jobba:) men nöjda blev vi bägge två å ja har köpt en ben&jerrys till sex and the city ikväll hihi=)

mer shopping me jessie till nästa helg:)
med jessie i kupolen hihi.

ja handla på CUBUS; GINA ofcourse :) ÅHLENS lite skolgrejer. stövlarna kommer ja inte ihåg var men de va snygga:)

sen har ja beställt ett par låga stövlar till slutet av månaden=)
de hade inte min storlek inne. :/ men nöjd är ja med dagens inköp och dagen i allmänhet just ja vi va ju inne på en parfymbutik och ja köpte min puma parfym och ett par solglasögon=)

nej nu ska ja kolla lite vidare ciao=)

bye the way

it's a sunny day=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0