snöoväder

japp snö till fan löser av en hahaha men ända tills de lägger sig kommer ja som sagt att klaga.

helgen var helt perfekt =) drog ut med jessie i fredags de förtjäna hon:D
kom hem till melinda vid nio ungefär och drog ner till krogen bid tolv=) a faktiskt en jäkligt rolig fredag=) sen på lördagen drog ja över till tessan och alex och vi drog sen till Galaxy:D
men de två var trötta å drog hem va fan brukar ju vafa ja som inte orkar haha. hamna på efterfest med hehe mådde som man mpdde igår:D

hade sällskap av josse och Malin. vi drog en vädnda till donken i går med sen vart de krypa ner under täcket.

Josse ligger just nu hemma hos mig och sover ska strax kila hemåt:)
ska sova hos henne ikväll=) ska dra med mig datorn och plugga :D
imorgon blir de mys med jessie igen hehe.
hoppas jag hinner göra cheese cake=) så tessan får smaka:D

=) hade en perfekt helg:D ser ut att bli en perfekt vecka med=)

har ju mina bästa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0