Lilllördag:D

japp idag är det lilllördag och de vankas lite fest tror jag minsann :) men de blir att de lugnt för jag ska nämligen åka tillbaka till örebro en vända imorgon och hem sen och jag kan säga en sak de är fan inte din förtjänst.

jag fick lite tid till tentan :) skööönt som fan blir att sitta hela helgen.:)

gjorde cheesecake igår och den blev lyckad:D

snart dags att kolla biljetter till nyår:) kan bara bli bättre å bättre speciellt glad är jag nu också för att LEKSAND har vunnit de flesta av sina matcher:) de hör hemma i elitserien=)

snön är borta men hoppas de kommer mera men tycker som sagt inte om snö blask.

Jag och josse hade mys kväll igår
gjorde vitlöks baugetter med egengjord vitlöks smör :) och så hade vi philadelphia ost på gottigott.=)

jag kan bara återigen säga Jag har de bästa i mitt liv och jag vill inte byta bort er alls inte någon av er de vet ni<3 men dit räknas inte du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0