weekend update=)

jadu de blev en lyckad kväll i onsdags=) vi var hemma hos mig jag josse och melinda sen kom Jessie över med lilla nathalie:) ja fick hålla henne=) sen dök peter och micke upp hahaha och cindy attackerade peter av ingen orsak jävla tok katt. sen titta Vonstad över och Melinda överalade honom att köra oss först till kingen men de va värdelöst som vanligt.:P så vi drog till EN& en halv i hedemora vilket var  roligare. :=)kom hem till josse strax efter  tre nån gång men vi låg å snacka till nio på morgonen hehe så man sov ju nästan hela torsdan innan man åkte ner till mig hehe=) vart mys kväll=)  

På fredan åkte ja iväg och simma med Veronica men palla bara å simma 400 m var inte taggad och de är drygt när alla ungar är där med finns ju ingen plats:S sen gick ja hem till Madde=) vart lugnt där satt å spela spel men vid tolv drog ja till Tessan och alex där fick man två shotsar med sprit haha sen  två öl=) och vi kolla på hem till midgård=) älskar den serien som fan:D sen däcka tessan och alex å ja drog hem vid halv fem hehe var hur död som helst på lördagen. Men inte fylldålig=)

Jag kom upp och ja hjälpte Veronica att plocka ur hennes bil=) kallt som fan var de ute. sen åkte vi hem med mig då ringer mammas karl och säger att han kommer med en flaska åt mig hehe ja som trodde ja skulle få sprit vart rödvin haha men de gick i och de var gott:) den flaskan fick ja som tack för hjälpen=)  att ja har lagat god mat hela veckan hehe. tror ja ska fortsätta med de:) Satt hemma hos madde:) sen kolla vi på film innan ja drog till Puben där träffa ja tessan ,alex ,emil, maud och nåra till. slutade med efter fest hemma hos Tess& alex=)

 låg och sov hela dan igår hehe. 

underbart att orka med en hel helg=)  

sen så har man de tre närmaste månaderna full bokat. Nu i slutet kryssning med MAdde och isse. Mars kryssning med tessan och alex för alex fyller år:P sen dop för Jessie ska döpa sin lilla tjej=) I april Kryssning med Josse=)  För hon fyller år hehe. Maj Kryssning med tessan och alex   för att Tessan nödvändigt måste fylla 30 i år:P 
Jävla åkande fram å tillbaka men roligt är de ju:)

senare ikväll blir de BIngo ja hoppas på å dra in 15000 hehe:) sen kommer josse till mig:)

imorrn kommer de cash=) har postat på räkningarna så de dras imorrn å imorrn bitti frukost med Tess =) sen simning med Veronica =) sen upp på stan med madde och betala kryssningen:)sen ska Veronica köra mig till öob och coop så man får handla hehe=)

sen blir de mys med jessie, josse och melinda=) vi ska laga mat är ju min å jessies vecka nu hehe.Ser fram emot Jessie special mackor:)

hm de var all update=)

see ya

ciao=)



Kommentarer
Postat av: Sofiya

Haha aa det är sant :)

2012-01-16 @ 14:46:00
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0