mätt och belåten hihi:)

japp har nyss ätit jessies special mackor gott som fan sen mumsa vi på sour cream kex och philadelphia ost också gott:)

Igår gjorde ja tacogratäng:D den blev lyckad men ja ska göra med mer smak nästa gång:)

Jag simmade 500 m igår skönt som fan var mer taggad igår än förra fredan. Pinsamt bara när min förra gymnastik lärare var där hahaha vad fan var ja var på 2 gympa lektioner i gympa lektioner i gymnasiet hihi.. jävligt duktig man var då eller inte. de va lite pinsamt hehe,
skönt å bubbla å ång bada efter=)  bästa Avesta kommit på.


Sen i måndas vann ja faktisk på bingon i Avesta första gången nånsin också å då har ja väl spelat i cirka 4 år så fucking jävla glad:D annars hade ja ju bara vunnit i Fagersta så nu var de ta mig fan  min tur:) å de var på Fifty fiftyn också som jag aldrig har vunnit på tacka å ta emot hihi:) imorrn ska ja tvätta å upp på stan å greja.

sen ser ja fram emot kryssningen ja å madde ska göra i slutet på månadeså månaden=) 

vi rensa ju ur jessies garderob igår fick lite kläder av henne tack vännen:)  ska ha två av plaggen på kryssningen hihi.

ja å nu ser ja fram mer och mer emot mitt och idas lilla samtal hoppas du lyckas tjejen ja blir galen av att INTE få veta.


och nu snöar de ute  och man hoppas de ligger kvar...

nej fan nu ska ja ta ¨å knalla hemåt


najt najt

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0