första inlägget 2012:)

JA de är det jag har inte haft varken  tid eller dator att blogga så nu blir det ett kanske  långt inlägg vi får se.
Ska vi ta lite Update då?=)

Julhelgen var  helt underbar fick träffa alla och mina små såklart=) sen fick ja ju veta att min favorit fyller bolags ålder=)  ser faktiskt fram emot att dra ut med dej i västerås på krogvända sen=)
Tur man inte var ut på kingen =) hade inte velat träffa dej alls.
det räcker minsann i Alanya=)
Sen är ja så förbannat trött på att ÖVERBESKYDDAS ni som känner mig vet fan mkt väl vad jag menar  jävla kul med minoriteten storebröder direkt nope.
Så till nästa år ska ja fan ha laddat upp kylen med goda bärs:D Men jag säger en sak tack så himla mycket för alla underbara julklappar=)  Speciellt twilligth  kalendern var ju bäst. men de saknades faktiskt en sak:P 

Sen har jag fått hem cindy=) buskatt som fan=)  älskar henne som fan=)  sen vart de nyår på fredagen börja med att ja drack Wårby 7,2 hos Julia sen drog ja mig ner till Tessan&Alex och drack upp  de sista ölen. och tack snälla vonstad för att du köpte drickan åt mig:) fan vi satt uppe till fem nåt sånt och drack och lyssna på gammal musik och de var  faktiskt hur kul som helst. var ju längesen. Sov nästan hela nyårsafton men piggna till men ja säger så här att nyår är fan överskattat:P tror fan de är fler som håller med. Fick min hummer trots allt hehe och självklart fick cindy smaka hehe hon älskade det hehe självklart villken katt gillar inte  skaldjur hehe:) kattens bästa vän=) sen vart de en massa vin och  teqilashottar hos marre=)

sen kom josse ner till mig på nyårsdagen och sov hos mig ett par dagar och överlycklig vart jag för att  SVERIGE vann över FINLAND hehe=) trots man är halvfinne så hejar ja fan på sverige fan fattar ju inte ett ord av de säger. jag och josse hade lite film maraton, bland annat  hip hip hora, fjorton suger, besökarna=) sen på måndagen  var vi hos jessie och gjorde langos =) jävlar vad gott de var. och till efterätt kladdkaka efter mitt recept.med smält marabou nonstop choklad=) jävligt gott var de=) sen har man mest vänt på dygnet.

Drack i fredags sov i lördags vakna till igår börja tvätta diska städa hehe.  har en maskin kvar sen ikväll blir de fan BINGO =) men som om man vinner ne du... nehe dags att strax att möta upp melinda. hon ville ha hjälp med något  från arbetförmedlingen. och just ja ja kom till jobb coachen idag och fick veta att de var inställt. SKIT också hehe.

Seriöst  nu får ni fan ta och ge er...... skapligt jävla irriterad


och jag saknar min lillebror=) hoppas du mår bra babe:d saknar alla äventyr i alanya :D ovanligt neee


<3


Kommentarer
Postat av: Sofiya

Sv: Avundsjuka idioter bara! Jag bryr mig inte så länge dom inte blandar in min familj och vänner, då jävlar!



Jo det är bara bra, hur ere själv?

2012-01-09 @ 14:31:22
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Deniz

Här har du länken :D :http://www.barakademi.se/destination/alanya

2012-01-11 @ 20:03:17
URL: http://deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0