asså folk i den här stan är ju bra roliga kom igen då:)

asså för de första vad fan är de för roligt att tracka ner nån som är så underbar som Marre? ja bara undrar visst fan tjafsar du och ja men vi hittar alltid tillbaka=)  Älskar dig gumman hoppas du vet det och ja bara varnar kom igen och tjafsa med mig  istället för ge fan i mina vänner men som sagt  var de vågar ni väl inte asgarv. Jag är taggad som fan för bråk och jag har de bästa bakom mig så kom igen samma sak gälller  även Sophia mig har du också bakom dig=) Det värsta jag vet är anonyma idioter som sagt var kom igen och tjafsa med mig=) jag väntar komsi komsi=)

och de var de ja visste mina vänner skulle aldrig göra något som skadar mig eller andra så ni som kommentera Marres blogg kan ju ge sig på mig i stället. Dont you never ever try  to hurt me or my friends its not worth it:)

annars då?=)

igår kom josse ner till mig=)  hon ville sova kvar=)  sen kom jessie över en vända med natalie:D  och ja fick faktiskt  hålla henne=) så jävla fin:) sen är de tydligen bestämt att vi ska dricka vin hos mig ikväll då blir de jag, Josse, Melinda och några till =) sen har väl josse övertalat mig att vi ska ut på Kingen på en onsdag hehehe=)  var ju hur längesen som helst men ma har inga pengar till sånt så  de här ska bli kul tur att  det inte är något inträde:) så jag ska alltså  till BOLAGET och inhandla tre liter California White=)  fan jävla tjejer å  fått mig dricka vin eh hehe:) Har haft  möte på arbetsförmedligen med min nya jobb coach hon är ju helt underbar:) sitteroch väntar på att Melinda ska höra av sig:P  TA Å VAKNA NÅN GÅNG=)

sen ska ja hem till mamma och laga mat=) taco panerade kyckling ben=) Mums HÄr kommer receptet.


Gör så här:

Du behöver:

Ca : 900 g kyckling ben
2 msk smör- och raspolja
1 tsk salt
1 tsk tacokrydda
150 g taco chips

Servera med:

Kokt ris
tacosalsa på burk
Ugn: 225 grader

1. Torka av kycklingen och pensla den med smör- &raspoljan
2. Lägg salt, tacokrydda och taco chips i matberedaren och kör till smulor. Panera kycklingbenen med blandningen.
3. Lägg kycklinen i en ugnslåda med bakplåtspapper i botten. Stek i nedre delen ugnen i ca: 30 min. Kycklingen är klar när köttsaften är ofärgad. Serva med ris och salsa.

Men ja kommer att Blanda i Salsa såsen i creme freiche istället:)

Smaklig måltid:)


Have a nice day canims:)

<3<3

Kommentarer
Postat av: Sofiya

Jag har alltid varit vinmänniska, älskar vin! :)

2012-01-11 @ 13:07:38
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Sofiya

Haha yes! Jag föredrar vin, men drinkar är inte helt fel heller ;)

2012-01-11 @ 13:37:27
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0