Vår på väg eller?

Hoppas de de känns så iallafall och hoppas på de bästa=) fan just nu kan man knappt ta sig fram i krylbo utan att halka så man fick ta sig en rejäl omväg för att ta sig hem. fy fan. satt ju också och lyssna på ronny&raggeslåt de e sommar för nån dag sen gissa om vart bra ölsugen. haha  nu har man lyssnat på svenska björnstammen - vart ja mig i världen vänder och deras andra låt krossa alla fönster=)  är på furktansvärt bra humör hehe bara för att man har fått sovit ut och solen skiner=) 

nothing can destroy my day today hehe:=) och ja har fortfarande  inte fyllt på mitt kontant kort så ni som haar mitt nummer får ringa om mig om ni vill något.


åh ja kolla på gamla alanya bilder hitta bästa bilden på mig och madde tillsammans där ja är blond haha de måste ju fan ha varit 2007:)

jaha har drottning VIktoria fått nu bebis antar ja eftersom alla tjatar om de på face usch ungefär lika uttråkad som när man fick veta att whitney houston hade dött herregud.
JAG SOM BRYR MIG SÅ JÄKLA MYCKET ELLER INTE.

hehe tack tommy du gjorde mig skit glad när du berätta igår=)
hoppas låtarna är bra bara hehe,

nej fan nu ska ja göra lite nytta

ciao:=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0