tisdag då

då har man precis vaknat och sitter i sängen och checkar våra bästa år==) Skönt med en dator veckan ut hehe sen får ja snällt vänta=) men nu har ja en iallafall=) bättre än inget. idag händer de inte ett skit bara slöa hehe kanske ta disken och ta upp den rena tvätten=) 
Jag  hann ju inte tvätta klart alls. så de blir en nykter fredag igen för att ja ska orka tvätta tvätten som e kvar=)

sen ska ja nog kila över till Madde och så tar ja med mig datorn hehe=)

seg vecka som fan men rätt lugn och skön iallafall=) 

sen såg ja att en viss flagga hängde ute jaha så du e hemma :P så underbart att man har kontakt eller inte hehe.

Ja lever väl mitt liv precis som ja fan själv vill har aldrig någonsin brytt mig om några som helst regler usch.

aja nu ska ja sätta på så ja får KAFFE eftersom katten inte kan göra de hahahaha

ciao=)

Kommentarer
Postat av: Sofiya

Haha ja de e ju det. Synd om dom idioterna ;)

2012-02-21 @ 14:43:38
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0