peppar peppar ta i trä =)

jahaja ja nu gäller de bara att hålla alla tummar och tår som finns. Jag har bestämt mig att ta utbildningen i Falun och invänta svar från de kurser ja har bestämt mig för att ansöka till i sommar=) peppar peppar ta i trä nu ja vill inte hamna  i fas tre no way sämsta skit  som finns plus att  ja vill inte bli helt låst å inte ens få en chans till någon utbildning så tur som fan att man är snabb att komma på reservplaner=)

Upp på stan imorgon då  och jaga rätt på min handläggare igen hehe börjar bli duktig på de=) ska bli skönt att få något att göra=) 

sen vilket av de  de får vi se  nu e de bara att hålla alla tummar och tår som sagt=

 

nej fan nu ska ja ta mig in på spigo och spela lite=) 


ciao=) 


Nu vart ja lite gladare=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0