okej bara att vänta då:P

jahapp då har man vart upp en snabbvända på arbetsförmedlingen då och de finns ju inge annat val än att gå sysslo lös en och en halv vecka till. ja får inte gå någon utbildning så länge jag går hos en jobb coach och jag slutar  där 12 mars så efter de kan de börja hända saker och ting.

och äntligen så har man fått man sig en annan tv nu då=)  så ja kan kolla in big brother ikväll=) nice shit=)  hehe och sen är de väl tänkt att ja ska dra mig iväg till madde sen då=)

jahapp lite lätt update nej nu ska ja in och maila lite innan ja sätter igång med maten=) 


ciao ciao =)  


Kommentarer
Postat av: Sofiya

Det är inte sthlm i sig som är tråkigt, men gör inte så mycket på vardagarna, därför jag har så tråkigt :P



Haha ja eller hur, det hade varit nått. Iofs så finns det redan en hel del draaaama på min blogg, Haha! ;)

2012-02-23 @ 11:13:46
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0