jahaja måndag igen då:P

då var man lika glad som vanligt då efter att man har vart på  arbetsförmedlingen jävla skit då hamnar man i FAS 3 fast ja undrar nu att medans ja har internet om ja söka ubildningar ändå undertiden hm., lätt värt de. ja tänker fan inte pendla fram och  tillbaka till Falun på aktivitetsstöd plus att man får betala sin egen lunch och frukost nehej du så roligt ska vi inte ha de aja de är ju som de är:P

Lördagen var faktiskt jävligt perfekt ja hade den perfekta fyllan och jävligt roligt var de med=) julia kom ner till mig och vi gjorde iordning vegetarritisk kyckling wok den vart fan suveränt gott=) hihi de var riktigt annorlunda jämfört med riktig kyckling men helt okej var de hehe=)
sen gjorde vi oss iordning och började dricka lite vin hos mig och ölen ja lämna på fredan=) sen gick vi ut me hundarna och de gick rätt bra med cindy och små hundarna hehe:) hehe de syns då på händerna och armar att man har katt  bus katt säger ja rätt ut:P ska strax sätta igång med att ta itu med disken och plocka undan rena tvätten hehe. :;)  Igår sov vi nästan hela dan eller rättare sagt tog de lugnt=)  vi var ner och köpte pizza de satt inte helt fel med en normal pizza Margarita med beasås =)

Julia drog upp till stan runt halv åtta. och ja somna hehe var rätt slut. men roligt  har de vart. fast ja missa big brother men men.  sen till middag ikväll ska ja göra iordning tikka masala me kyckling och ris gottigott=) sen blir de bara att ta de lugnt och försöka lugna ner mig lite:D

Katten har däckat i sängen hehe:)

Vad ska ni göra ikväll då?



Kommentarer
Postat av: Sofiya

Sv: Ja dom är dumma i huvudet på ren svenska. Avundsjuka och jag bryr mig inte speciellt mycket.



Allt är bara bra, hur ere själv?

2012-02-20 @ 16:59:32
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Sofiya

Det förstår jag, hade dött utan dator :P

Ja, men vad ska man göra åt sånt, folk är som sagt patetiska och avundsjuka!

2012-02-21 @ 11:01:45
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0