iam back:)

Yes jag har äntligen tagit ut min dator nu och har internet för en vecka eftersom jag  kör kontant mobilt bredband:) helt underbart att få kontakt med världen igen:) tycker jag:) det har hänt en hel del i veckan hehe:)

 Jag har haft bästa mysveckan med Jessie å hennes alla söta ungar:D förutom i måndags då vart man hemma och försökte sova ut för att Cindy hade kört Dakar rallyt hela söndags natten så varken jag eller josse fick sova en blund:P ännu värre var att man sov ju på soffan hehe galna katt men de går bättre och bättre med henne nu busar hon för fullt innan jag ska dra upp till bolaget. :P och väcka Julia haha.

På tisdan gjrode vi planer jag och Jessie=) pÅ onsdan drog vi upp på stan käka thai och handlade hem till våra myskvällar. På onsda kvällen skulle vi göra min och maddes kyckling gryta:) jag överträffa mig själv faktiskt denna gång:) sen käka vi Ben och JERRYS för första gången med kakdeg och choklad bitar i den var helt okej men mäktig inget man ska köpa å vräka i sig helt hehe. men den var rätt okej vi ska pröva flera smaker hehe:)sen boka ja även en tid med min handläggare som ja träffar på måndag för ja ska inte ha praktik som ja har sagt för inte fan tänker ja stå och titta på från 07.00 till 15.00 finns inte en chans så ja ska försöka få börja i Falun på en gång:)

På torsdan börja ja tvätta kl 08.00 till 22.00 jisses vilken jävla tvätt de var plus att ja tvätta lite åt jessie jisses var slut jag var hehe. men skönt var ja hade ställt klockan på halv nio men cindy tyckte inte ja skulle sova så länge utan väckte mig kl 7 aja tur de finns kaffe:)
Sen kom posten och den hade en hm check med sig på 150 kr:) så ja åkte upp och handla hårfärg så nu är man svart hehe och de var ju Josse som färga så ja vet de fan hur hon lyckades men hon ar lyckats med att  färga  min högra axel svart:P hur fan du nu lyckades. Sen till lunch åt oss gjorde ja  Pasta carbonara första gången den vart jäkligt bra:) de tyckte josse med:) sen dök Melinda upp och vi drog över till Jessie runt åtta där vi skulle göra Grillad fläskfilé, med coleslaw till som ja gjorde som vart okej men rätt stark men de funka:) och så gjorde jessie friterade pomfritt och ja köpte potatis sallad till:) jävligt gott var de och värt att vänta på=)

igår vart de upp på stan igen och köpte tills ikväll. Då ska man hem till  tessan&alex och dricka lite  öl&vin. Hoppas att Julia fixar hundvakt så hon är med:)
Gissa om man var helt slutkörd igår när man kom hem från Jessie efter att ha fixat datorn hehe ja hade köpt ett par öl men ja orka inte dricka de så ja somna  strax efter elva helt slut.
Nu ska man upp och fixa de sista på bolaget och coop.

På söndag börjar efterlängtade Big brother:) då ska ja vara hemma hos jessie och vi ska ha lite mys hihi. :) Bara de inte är några fjollor med denna gång hehe, jag som inte har kanal elva än inte förrän ja får hem min andra tv:)  hoppas inom kort dumma bror:P 

Skönt att ha internet hemma nu :) så man får höra MIN MUSIK :=) fucking nice:)
även om de bara e en vecka men tur de inte e  långt kvar nu innan man får pengar igen så kan man fylla på för en hel månad:) Better than nothing:)

VILLE ÄVEN LÄGGA IN EN KOMMENTAR NU VA FAN JA HAR SAGT DE EN GÅNG TIDIGARE. JAG HATAR DE SOM KOMMENTERAR ANONYMT. VA FAN FEGA JÄVLAR NI ÄR JISSES SKAFFA ER ETT LIV:P


Vad ska ni göra i helgen??:)

<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0