Örebro=)

Efter en massa jävla krångel hit och dit så är man äntligen i örebro=) allt gick bra igår med väskor sen fick man lite sällskap på perrongen=) sen vart de lite röd vins mys med julia hehehe=)och vi beslöt att vi ska åka på välkomstdagen imorgon då kan vi åka samtidigt=) för min dag  är morgon hehe och jag gillar mitt schema starkt faktiskt.
 
Nu har jag diskat och ska snart gå ut med hundar =)
Julia har dragit iväg till jobbet. men hon kommer snart hem igen hehe. taganska nervös men de kommer fixa sig=) .
 
och skönt väder som fan ute soool och inte regn=) me like it. sen tror ja fan de vankas utgång i helgen=) .
 
jag kan bara säga en sak ja mår så jävla bra:) 
 
och kommer till krylbo nästa helg för att fixa de sista=)
 
de blir bara bättre å  bättre hehe:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0