det drar ihop sig

yes på söndag är det nämligen tänkt att jag ska dra till Örebro då. hoppas att allt går vägen är nervös som fan för att allt inte går som de ska hur fan ska man stå ut hemma imorgon? klättra på väggarna som en jävla klättermus?  :p Annars har jag bara två veckor kvar på sex veckors gruppen på miroi skönt faktiskt.

Men nu är de Örebro som gäller hoppas jag iallafall.:P 

Fredan gjorde ja fan inte ett skit somna rätt tidigt.  men ja käka lunch med Malin på thai gotti gott=)

Sen va ja in på coop å handla lite då vart lite kräftor som ja sparade tills på lördan.


På lördan vart de några bärs=) MUMS. och kräftor.

kul iallafall att Julia har skaffat blogg=)


 de va på tiden. men snart så är de min tur att dratill Örebro längtar.


Nu på freda är de bara lugnt. för på Lördag ska ja tydligen me till vicent parken aja men ja ska ju bara titta på resten får ju faktiskt tessan sköta:)

Sen på söndag är de ju tänkt ja ska dra men vi får se då om ja får något klart besked imorgon. :P


Har tvättat i princip allt ja har. som ska med till Örebro NU är de bara att vänta å rulla tummar. nej fan är dags att kila iväg å leta efter telefonen får ingen ro annars:/


va ska ni göra ikväll?


Vet iallafall att ja ska hem till tessan å hämta ett rosa diskställ ja fått av henne plus tre böcker ja ska låna:) 

sen är de DALLAS DAGS:=) favorit serien is back:)




                                             LOVE<3<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0