Torsdag då=)

japp har ju inte haft en dator på ett tag nu så de blir segt med bloggandet. Men den ska bli klar i veckan tack och lov=)
Då e man tillbaka =)

VAD har hänt i veckan då? Inte mkt.


Jag e just nu med tessus vi bestämde oss för att äta frukost på kondiset i krylbo. Var så sjukt sugen på en kebab macka=) MUMS<3 de gör vi  om hehe.
Hon e barnvakt åt både william och linnea nu medans jessie e i falun=)

annars då fredan vart lugn, två glas vin en grogg och en öl=) josse dök upp hos mig innan ja drog till tessan och alex. Josse drog iväg på annat håll hehe. vi satt och kolla på Plankan och Hem till midgård=)
På lördan vart de öl och gp speedway hos madde sen drog ja hem sen iväg igen till tessan och alex hehe har fan inte en blekaste aning om när fan ja kom hem därifrån men trött var ja allt på söndagen. På måndagen så vart de bingo och jag vann inte ett skit. Tisdagen gjorde ja inte mkt ja slappa mest.  var ju på arbetsförmedlingen men de sluta me att jag fick jobbcoach men vem vet ja ej. de visar sig väl.

Fan ja vill ner till alanya igen de e sjukt alanyafebern har slagit till men men.

Ikväll blir de lugnt imorrn ska ja på stan uträtta lite ärenden och sen på kvällen blir de tacos hemma hos mig.  De som vill dricka får. Jag tessus och julia ska iallafall dricka vin ja ska köpa TRE LITER APOR=) om josse dyker upp får vi se=) skulle vara kul om madde också kom=) Jessie och william kommer dyka upp med=)

Miss my little brother=) <3<3


Vad ska ni göra i helgen då??


Ciao=)





Kommentarer
Postat av: Julia :))

Åååh mer taco- myyys! ja kan fixa min köttfärs då som du gilla ;)så kan du bjussa på kladdkakan som efterrätt hehe :D

2011-10-28 @ 00:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0