va fan ska man säga om denna helg haha

jahahahahha du sjukt galen helg på alla sätt och vis=) allt ska fan hända i avesta=) det är verkligen stan som har de mesta in action haha=) man var sjukt trött igår shit=)
på fredan vart de lite fest hos josse sen krogen men avesta kan fan inte blanda drinkar och defenetivt inte en long island ice tea.:( bja som för en gångs skull skulle ta en drink fan då sen vart de visst att en teqila ramla ner=) mums mums mums=)  och big brother rodney såg man med usch usch usch tur man höll sig på kingen=)
nu  har man blivit sambo me josse=)  så imorrn ska ja upp 06.00  iväg och simma och bubbla å basta me veronica=)  för nu ska ja fan sparka igång mina träningsveckor=)  jag ska va snygg i  sommar=)
sen ska a ner till  krylbo och käka frukost med tessan=)  sen upp på stan för lunch med madde och josse=) sen ivg till arbetsförmedlingen och sen iväg och handla hem lite mat=) jag kommer vara sjukt trött men de e de värt för nu  har vi sovit för mkt haha....
jag måste fan hålla tankarna i rullning ja tycker inte om denna vecka alls.... måste löösa detta på nå vis nu.
Men ja måste säga att jag har världens galnaste kompisar och ja älskar alla lika mkt=)
och som ja har sagt i avesta händer fan allt =)
vad har ni haft för er  i helgen?
just love my little brother
<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0