jahaja

lite update då jag inte har skrivit på ett tag=)

Vad har hänt då?

Jag har fyllt  år vi var dock iväg på kryssning veckan efter jag madde josse och tommy var fan skit skoj de gör vi om.

Sen har man vart på en jobb interjuv i sthlm och ja väntar på svar  fortfarande:D  sen  är de ju andra  svar man väntar på så peppar peppar tar i trä synd bara att det är vänte tid på allt suck.
fest hos josse har de också vart och madde  å  marre var med de va fan nice=)


Sen e de ju så  att de e nån jävla fjolla som har hackat sig  in på min face men nu säger GOOD LUCK BITCH haha kunde du inte skrivit så att de lät som ja haha ASGARV....
skrattar så man kan börja gråta tss...

har även sovit hos josse denna vecka hehe borde ju nästan flytta dit hehe nej då...

var hemma igår ett tag satt upp draperierna som josse tvätta och så satte ja upp gardiner hehe=) 

i helgen vet ja inte riktigt va som händer men ja vet att  nästa vecka så sparkar min träningsvecka igång och de kommer hålla i sig=) Veronica kommer å sen e tanken att ja hakar på henne hem igen ett par dar=)  annars vet de fan va som har hänt=) snart kan ja blogga normalt igen hehe



AjA see ya

CIAO=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0