freeeda dårrrå

jahapp va ju dock ut å prata me nissen om jobbet ja fick komma å provjobba redan idag=) så ja har nyss vart där dårå. men guud va litet de va å han sa att han skulle prata  me en kille som kommer imorrn om de skulle ha en till som jobba där...så skulle han höra av sig till mig sen. hoppas på de bästa men då e de ju som sagt endast helger men de fixar ja pice of cake han ville ju lära upp mig=) jag tackar dock inte nej  om de gäller de grekiska köket=) 

NO way=)

när ja va där tidigare idag så drog vi in till  Norrtälje centrum för att köpa jobbarkläder ja hade ju inte direkt räknat med detta, vart ett par svarta byxor, vitt vanligt linne och en lång vit skjorta som de ska  vara när man serverar=) sen hem byta om fräscha till sig=) 

slängde i mig mat och fan älgrytan va fan suverän och ja fick ju beröm från Roine och Veronica me hihi skojjigt. Första gången man gör nåt me vilt=)  slängde även i mig en Monster energidryck så ja skulle bli pigg=) hoppas de blir nå mer...


sen har man dock vart VERKLIGEN i världens ände å ränt fy fan ja som vill hem till avesta:S

kommer ju i veckan om de inte blir nå förändringar=)


FUCK de eju EBBA GOLD OCH JA SKULLE JU HA GÅTT ME Jessica och Sandra ooh...=/finns faan inge bättre än de. 


men ja hoppas på att de snart blir basta =) de ska de då bli sa vi igår...

tror ja ska  laga

Kyckling spett, med Hallouimi ost som ja smörsteker sen servera me tsatziki och tror klyftpotatis=) mums va=) 

aja have a nice fucking friday  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0