tisdags mys:)

har inte gjort så speciellt mkt idag direkt bara chillat liite hihi, gjort egna pizzor på  hemmagjord pizzadag receptet var på Leila bakars vis=) på där hade vi ost ,skinka ,fetaost ,lök bacon mumsigt gott vart de minsann=) sen har vi vart i stan och kollat lite å var in på b young har hittat lite snygga saker som ja ska fixa hem till mig sen=)

sen e de ju så att ja har ju faktiskt världens bästa mamma=) kommer få ett gym kort när ja kommer hem hihi eller så splittar vi priset. :D så att ja fortsätter me träningen och inte slutar då  kan ja fan träna hela  tiden men ja kommer ALDRIG avslöja mitt mål varförmen för de mesta är de för att ja får onte i bäckenbenet igen å nacken mend e tänker ja träna bort. Vill inte ha de igen så och ja va ju dum nog och gick till en kotknäckare först istället för en läkare men men lätt å va efterklok ,men nu har ja bestämt mig de onda ska bort:D  och då har ja ju nåra som taggar mig till de haha:D

sen har ja hittat utbildningar ja  vill gå har skickat efter ansökningarna hehe....

bara vänta å se nu då=)


nej fan undrar om man ska ner å va social hehe imorrn e de hårdträning igen hehe...:D

 vad gör ni ikväll??


ciao ciao=)


Kommentarer
Postat av: Sofiya

härligt :)

2011-11-01 @ 18:13:05
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0