två jäkla dagar kvar=)

japp de är de och en underbar fredags kväll hade jag=) Började med förfest och hårfärgning hemma hos josse och självklart en vända på stan. Nu e man rödhårig hihi=) vart en vända upp till tommy med. Men sen dök josses syster upp och sa att de var EBBA GOLD på kingen ja bara ja ska me=) så vi drog ned till kingen och hämta stämpel.  och sen underbara EBBA GOLD I MITT HJÄRTA... Älskar de.

Sen skulle man ha vart på tivolit men de de va liksom knök fullt att ta sig därifrån också men skjuts hem fick man =) sen låg man och sov hela jävla lördan :/ah just ja  hamna ju på lite efterfest med hehe.
 Men en underbar fredag hade jag och ebba gold är ju bäst=)

tror fan ja å staffan hamna på bild me:P 

Två dagar kvar nu=) och min jävla mens helvete kom nu hoppas den bara håller i sig i två dagar inge längre=)


idag tvätt, telefoninterjuv se en vända till dalahästen sen hälsa på bror sen big=)

Hur var er helg?

Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0