Torsdag=)

Vart en underbar dag i borlänge igår helt rolig träffade på hanna och hanna från min gamla klass med haha. andra gången nu på två veckor:p första gången ja träffa de var stod de framför mig i bio kön på pirates of the carabean=) 
 
vart lite shopping för mig med lite bolaget en vinare och tre 7.0 norrlands=) får se om ja och josse dricker hos mig hon va sjuk igår jäkligt hängig så vi sket i de. kanske tar de idag istället.

jag köpte en kort tshirt orange på hm och ett linne där. sen köpte ja ett par blåa shorts på cubus=) allt för 150=) Sen la ja ut för en baseball jacka till William=) en blå as häftig jessie ska föra över sen.

josse köpte hårfärg och grejer och en jätte söt klänning till Lilla C=) Vi käkade på donken mums inte ofta och eftersom inte josse eller ja hade orken att festa igår så tog vi sju bussen hem va hemma till nio så ja lungt kunde gå till jessie så vi köpte en superkebab pizza och delade på=)  mums älskar den pizzan=)  satt och halv sov under big brother men de e ju så värdelöst nu när alla de bästa har dragit.  De enda roliga är när de FREEZAR=) fy fan va vi garva igår ja och jessie=) 

Och en bra nyhet ja fick när madde ringde när vi satt på bussen va att VULKANEN har slutat spytt aska yes =) men vi brukar ju allltid HA TUR MED VÄDRET=) hihi.

Jag somna på en gång när ja kom från jessie igår hehe.


Får väla se va som händer ikväll=)

Ja ska iallafall nu hoppa in i duschen och göra mig klar. SKa ju bli bjuden på lunch på MILANO av Emelie=)

sen bli de lite snack sen får vi se hihi=)


Va ska ni hitta på?=)

Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0