tisdag då

japp fan vilken fredag herre gud hehe. men de va de värt lätt.=) vad har hänt? hade fest hos mig va rätt okej. sen drog vi till galaxy.   sen blev man liggandes hela helgen  men men wtf. :)

Fått nyss veta att en till speedwayförare e död. R.I.P . Matej ferjan=(

Nu har man även bokat hotell efter en massa om och men så jag och therese kommer att bo  på Kleopatra Bebek hotel=) hihi:) trodde jag skulle bryta ihop igår när ja ringde och boka:p

men som vanligt har ju vulkanhelvetet brutit ut på island men ska vi ha samma tur som sist?=)

Nu e de bara taxfree kvar då å ja vet va  ja ska ha. ja ska ha en liter finlandia lime och sen en moijto flaska kanske en tre liter vin hehe oopa=)


jajamensan nu e vi på gång och taggade som fan=).

Imorrn blir de borlänge med josse=)skojsigt=) hihi.

Packningen kvar dock men de fixar sig strax=) Sen även en telefon interjuv på måndag=) om en viss utbildning=) me like =)

sen e de ju karneval helg:) å maggi kommer upp:)

Älskar mitt liv  just nu it is just perfect=)

Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0