seeg start

japp de kan man verkligen säga. Igår var man mest slutkörd efter lördagens bravader:p Lördagen skulle jag ha lagat mat hos mamma men de sket sig ganska rejält ja började gå mot stan men de blidde vätske kontroll vid döda fallen fan va nice de va att dricka öl ute i solen=) helt okej men sen vart de en vända till madde och där var isse redan innan jag kom sen så joinade Loise och micke och tess och alex och marre. vi hamnade tillslut på Galaxy av alla jävla ställen som finns. sen drog ja hem...

sov igår vakna av lite feber men de gick över sen. NU har man fått hem alla glas ja skulle ha från pappa=) och de har rensat ur lägenheten och det känns vill jag lova. Sen vart de Gossip girl och big brother ingen kan vara gladare än jag att katerina åkte ut=) 

sen ikväll ska ja till jessie de e ju våran vecka nu=) Imorrn blir de en massa ärenden uträttat och jag ska me jessie upp till stan och där ska vi träffa josse=) en ska ja träffa therese och vi ska kolla resor till Alanya=) fan de drar ihop sig till kursstart snart its gonna be great=)
Men blandade känslor har ja men de blir nog bra bara man kommer dit.


så ser min vecka ut. och jag hoppas att det gick att uppdatera nu.p

Hur var eran helg?


Ciao?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0