Livet e underbart=)

Japp fick underbara nyheter igår=) Jag ska få mer pengar eftersom jag bara har fått delttid och studerat på heltid=)  ska bara skicka in en till ansökan hehe=) .Men de vart då ett jävla klotter plank helt plötsligt. För det första får man aldrig SOC när man pluggar har inte en jävel fått. Sen hur ja har råd med att supa har inte ni med att göra. sköt er egna liv istället.

Igår var de en jävligt varm dag så vi passade på å grilla lite mums sen  kom Therese över och vi bokade resan=) 999:- =) de vart krångel me att boka hotell men vi ska fixa det idag. Inte fan vet ja va miitt jävla visa kort heter:p sen gick jag hem till jessie=) kollade på big brother och snackade lite hon ska ju till uppsala idag.

Sen vart ja för trött å världens huvudvärk oh de fick ja besvarat sen kl.05.00 vakna ja av att de åska=) helt underbart kanske det kan bli lite svalare luft=)

idag blir de nog lite simma i badhuset tror jag och sen ska ja ta en fika med emelie=) sen tror jag att de blir eurovision kvalet men vet ej ännu.

va jävligt gott med norrlandsguld till speedwayen i tisdags=)


nej nu ska fortsätta kolla våra bästa år å dricka mitt kaffe=)

Vad ska ni göra idag?=)


Ciao=)

Kommentarer
Postat av: Fatma

vad är det med din sjukt dåliga attetyd? Vad vinner du på det? Folk frågar frågor för det är ju väldigt märkligt hur du har råd att supa skallen i bitar var o varannan dag men inte har råd att betala räkningarna. çok problem, om jag får säga vad jag tycker det verkar som. Men men dina beslut om du vill ha kronofogden på dig resten av ditt liv för att det är viktigare att supa bort pengarna och hjärnan, än att betala räkningar.. PATETISKT

2011-05-12 @ 15:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0