Fredag då och karneval=)

Japp de är det:) Men de är ju sånt förbannat fult väder ute regn och skit:/ kul för de som ska åka crusing idag eller inte. Hoppas de blir bättre till kvällen=)  Annars då? kunde inte sova så  mkt i natt så ja pluggade drinkar och rensade min garderob och byrå  fick ihop till en halv säck:P  skönt att få de gjort iallafall=) man hittade en del kläder man hade glömt:P

Sitter just nu och inväntar våra bästa år=) sen ska jag och jessie upp på stan då. Hoppas man kan köpa avfärgning först så de blir riktigt rött=) sen in på bolaget och köpa inför ikväll sen till Josse hon ska fixa mitt hår=)  sen blir de fest wee=)  Sen imorgon blir de GP SPEEDWAY och antagligen grillning med jessie och maggi får se hur jag gör. Maggi kommer upp denna helg=) as längesen man såg den tjejen du:P 


HAr en känsla av att de blir jävligt roligt ikväll=)  


Vad ska ni göra?:P 


Ciao


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0