asgarv

Dålig attityd hihi... nu var vi där igen. Mitt liv och jag gör vad fan ja vill utan att nån jävel ens ska undra hur fan har hon råd JAG TAR MIG RÅD sen om jag ligger efter tar jag igen snabbt=) Man måste vänta på som jag skrev jag skulle ha haft pengar före påsk men csn cpa sig och jag fick de nu men de var de lätt värt och vänta på sen om man har schyssta kompisar vilket jag har och jag har de BÄSTA som hjälper när de krisar. Nåt mer tänker jag inte avslöja ni får gå och vara hur nyfikna hur ni vill...

anyhow=)

Har kommit hem nu efter en vända på stan och lunch med emelie=) det blidde Kina jävligt gott var de=) sen var jag duktig och gå hem var jätteskönt eftersom de va så fint väder=)Nu har jag fyllt i csn ansökan igen som ja ska skicka in imorrn=)

Imorrn blir de fest med josse och melinda var ju längesen=/ på lördag GP SPEEDWAY=)

Sen ser man fram emot onsdagen då man har biljett till pirates of the carabbean filmen=)


Bättre än så här kan de faktiskt inte bli livet leker.=)

CIao=)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tar dig råd? Du kan fan inte "ta dig råd" när du inte har pengar fattar du väl. Väx upp och lär dig betala dina räkningar i första hand, sen OM de finns pengar kvar kan man göra roliga saker.

Hur jävla kul är de att låna pengar i hela sitt liv??

Behöver inte vara nyfiken, för jag vet att du inte kan få hjälp av soc längre..

Lev du ditt liv, bara du som blir drabbad i slutändan iaf :)))) Tur är väl det!

2011-05-12 @ 18:06:23
Postat av: Fatma

Haha vadå någon jävel som frågar.. Kallar du mig/oss för jävlar? Du är en patetisk jävel som inte ens kan ta hand om dig. Lånar pengar av folk och betalar inte tillbaka för du kan inte gå på soc, CSN är jävlar och cp'n också enligt dig. De skulle vara kul att se hur CSN skulle reagera om dom ser hur du skriver om dom och så vidare... Man kan inte ta sig råd när man är pank och inte ens kan betala sina räkningar.. Och pinsamt att dina polare betalar för dig också. Hur jävla alkoliserad är du igentligen. Grow up and get a life bitch! 27 men beter dig som om du vore 10 år..

2011-05-12 @ 18:18:43
Postat av: Marre

Hörru du Jessica Och du jävla fatma! Nu ska ni verka så fruktansvärt mogna som inte talar om vilka ni är. för ni är så fruktans värt rädda för att de ska komma ut vilka ni är så ni inte får nå egna problem! ge FAN i att kommentera och försök tala om för vivvi va hon ska och inte ska göra! DE ÄR ENBART HENNES EGNA VAL! alla lever vi förhelvete olika ellerhur? och om ni ber vivvi att växa upp och att hon inte kan ta hand om sig själv och allt va ni nu skrivit. så kanske ni själva ska börja göra de innan ni börjar skriva saker och ting på hennes blogg! hon kan faktiskt anmäla de ni skriver! och de finns program så man kan få reda på vems dator de är som har ipnret som skrivs ut när man kommenterar ;). de vet jag hur man gör så de kan jag göra åt vivvi :D. så man ser vilka patetiska människor de är som sitter och försöker leka vuxna men är inte alls nå bättre än va ni försöker säga att vivvi är! VÄX UPP FÖRFAN!

2011-05-12 @ 18:52:14
URL: http://marresliv.webblogg.se/
Postat av: Fatma

Allah Allah ! Du är typ tre och ett halvt år gammal marre så du kanske ska knipa. Och dessutom så finns de inget att anmäla för vi har bara ställt frågor. För det andra så är jag inte ett dugg rädd för dig och dina ip nummer. Kolla du om du tycker det är kul och givande :)) jag säger vad jag tycker och det gör ju uppenbarligen ni med. Jag kan i alla fall ta hand om mig själv, är så pass vuxen att jag prioriterar räkningar föra supa skallen i bitar när jag inte har pengar och vadå inte vågar säga vem jag är?! Jag heter fatma och bloggar inte så wrf är de du vill veta? Du kan hota med anmälan och så vidare men seriöst get a life girls and grow up! Jag har växt upp och behöver inte alkohol och lura CSN på pengar för att kunna supa. :))

2011-05-12 @ 20:55:38
Postat av: Jessica

Du där uppe:

Chilla gunilla!!

2011-05-12 @ 20:59:39
Postat av: Jessica

Du där uppe:

Chilla gunilla!!

2011-05-12 @ 21:02:59
Postat av: marre

Om du nu heter fatma, vart fan har du fått reda på allt detta om att hon tydligen super skallen av sig ist för att betala räkningar?! Och du kan ju knappast kalla dig själv vuxen när du kallar mig 3? och vadå sitter du vid olika datorer så man inte kan se vem du är eller? fan skaffa dig ett liv och gefan i att hålla på mot min vän! och vad jag vill veta? varför du har mage till att skriva som du gör till vivvi på hennes blogg utan anledning! ta reda på fakta innan du börjar skriva :). Jag bryr mig om mina vänner och tål inte när man går på någon och skriver som ni har gjort! har ni inget vettigt att skriva mer än att hon tydligen super skallen av sig osv, så skriv inget alls!

2011-05-12 @ 23:22:52
URL: http://marresliv.webblogg.se/
Postat av: vivvi

alltså e hur jävla funtade är ni?? lura csn?? ööh ne de gör jag så fan heller. csn får man när man pluggar och det har jag gjort i cirka tre månader men när jag första gången skickade in min ansökan så fick ja till svar att för att ja skulle få det igen så skulle jag plugga upp 62 poäng de gjorde jag snabbt för jag är duktig på det. men sen skulle jag komplettera för att få det för att jag hade missat en betalning. och det gjorde jag jag betalade in 7000 sen fick jag det och JAG HAR RÄTT TILL DET SÅ JAG LURAR DE INTE ni verkar ju fan inte ha mkt innanför skallen direkt.. och nu har de själva meddelat mig att de har kommit på att jag har rätt till HELTIDS ERSÄTTNING för jag har fått för deltid. och jag har pluggat på heltid. ALla får inte csn på en gång jämt för att de inte uppfyllt kraven men sen när man väl har gjort det. Då får man de men de tar tid. TA REDA PÅ FAKTA. Så om jag vill dricka öl eller grogg så gör ja de. det ska ni fullständigt skita i och betala räkningar gör jag så fort jag får pengar. Och jag gör mer än å bara dricka alkohol och förresten vaddå att mina kompisar skulle betala asgarv MAN HJÄLPS ÅT DET HAR FAN VI ALLTID GJORT. DÄR JAG BOR HJÄLPS MAN ÅT OM MAN BEHÖVER HJÄLP.....SÅ LÄGG NER SKÖT ERA EGNA LIV

2011-05-12 @ 23:33:03
URL: http://lillamy2007.blogg.se/
Postat av: Fatma

Alltså ni är så otroligt roliga så jag kan inte annat än att skratta åt er.

För det första palla bli helt hatisk bara för att jag inte heter vivvi eller marre utan Fatma. Ni borde väll inte vara rassar eftersom ni är despo på turkiet.. För det andra så är det helt sjukt kul att se era reaktioner, för det tyder bara på att ni är totalt knäckta över att folk fråga frågor och då ni vet att andra har en poäng i de dom frågar typ som jag och Jessica, då blir ni hysteriska och och ska "anmäla" när de inte finns något att anmäla. Har du aldrig hört en vuxen människa säga "du beter dig som 3 när du är si o så gammal" i så fall vet jag inte vart du kommer ifrån.. Jupiter perhaps?

ps. lite svårt att ha något INNANFÖR skallen, men jag har saker i mitt huvud :) och saker innanför pannbenet också för jag antar att det va de du menade med innanför skallen.. Well där har jag som sagt en hjärna som jag använder till ALLT jag behöver här i livet, typ som att plugga, jobba, BETALA RÄKNINGAR, resa, och fråga dig frågor som du och din vän marre får damp över och man tror nästan ni ska sprängas av ilska. :))

BTW, jag har ett liv, tillskillnad från er!

2011-05-13 @ 00:03:53
Postat av: Sicka

Så här kan jag tycka. ALLA har rätt att leva sina liv hur de vill. Jag kan inte tycka att man har så mkt liv när man sitter & trackar andra på bloggen & dessutom inte vågar stå för den man är. Den man är bakom dataskärmen. För uppenbarligen är det ngn som vet/känner Vivvi. Det är redan genomskådat.

Nej Fatma, du har inget liv, inte om du sitter & hakar upp dig på någon annans liv. Fortsätt med ditt så kan Vivvi fortsätta med sitt UTAN ngn feg liten stackare som vill vara märkvärdig. Vem är du? Börja med att berätta det så kan vi fortsätta diskutera sen...

2011-05-13 @ 11:03:36
Postat av: Fatma

Fast nu är det ju så att till en början så ställde vi helt vanliga frågor. Enkla frågor och vi fick spydiga svar tillbaka. jag tänker inte sitta och dalta med folk som har pissig attetyd mot mig, så enkelt är det. Och när man har en rasistisk antydan pga mitt namn tycker jag inte att det är ok heller. Har dom dålig attetyd, så har jag det tillbaka.

Och jo jag har ett liv. Men när folk typ som DU gör just nu, drar grejer endast pga att jag heter Fatma och inte Vivvi eller Marre så är det märkligt att NI kan komma med "kränkade" saker eller vad det nu är ni kallar det, medans om jag skriver något så ska de anmälas. Hur sjukt är inte det? Jag har sagt i varje kommentar vem jag är, men tydligen går det inte riktigt in i huvudet på folket? FATMA heter jag och ni kan tro va fan ni vill om jag "gömmer" mig bakom en skärm. Vadå gömmer? Vad gör inte ni då? Man sitter vid en dator/iphone mm. De är inte att gömma sig.. det är dagens samhälle!

Jag menar du lär ju inte heta "Sicka" medans jag heter Fatma och kan stå för att jag heter det. Haha, de här blir ju bara mer och mer patetiskt.

2011-05-13 @ 14:57:38
Postat av: Sicka

Jag heter JESSICA, kallas SICKA!

Men vem är du?! Du är ju för fan så jävla barnslig.

Du sitter o påstår att VI har taskiga attityder?! Har du sett dina frågor? På vilka sätt dom är ställda?!

Nä ta & bli torr bakom öronen nu flicka lilla!

2011-05-13 @ 17:01:25
Postat av: Sicka

Sen en sak till!

VART nånstans har jag skrivit kränkande saker om ditt namn? Lär dig läsa oxå. Innan du blir torr bakom öronen. En sak i taget kanske!

2011-05-13 @ 17:02:38
Postat av: Fatma

Aboo, snacka om PMS!! :D

2011-05-16 @ 13:22:36
Postat av: Vivvi

det de handlar om måste ju vara ren avundsjuka låt mig bara vara istället, lättare så :)

2011-05-19 @ 01:15:07
URL: http://lillamy2007.blogg.se/
Postat av: Sicka

Haha, vilket bra svar jag fick på min fråga :D

2011-05-19 @ 13:02:47
Postat av: vivvi

hahahaha ja eller hur sicka:)

2011-05-20 @ 10:51:47
URL: http://lillamy2007.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

Sugen att vinna ett presentkort värt 900 kronor på H&MM? Det är superlätt att vara med, enda du behöver göra är att anmäla dig på sidan och sedan följer du anvisningarna.



Tävla direkt här: http://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-900-kr-presentkort-paa-hm/?rID=872



Ber om ursäkt för reklam, men vill inte att någon ska missa den här tävlingen!

2011-05-20 @ 11:07:10
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0