ÄNTLIGEN

Inte för att ja har sovit speciellt bra i natt men de e skit samma e ändå glad idag för idag kan ja faktiskt betala mina RÄKNINGAR=)Ja och jessie ska strax upp till stan runt elva tiden och ordna upp allt=) nu kan de bara bli bättre=) fan de e bra nice när allt löser sig tillslut ialla fall=) Och i efermiddag bokar vi resan its gonna be just great.=)  å herre gud säger ja om big brother aja som man bäddar får man ligga hahaha=) Nu tänker jag bli duktig igen med mina räkningar japp japp japp=).

Sen har man även fått igång sin soy ericsson tel nu har ja ju min musik=)

köpa minnes kort till min digital kamera ska me göra=)

livet e bra underbart när de funkar=)


Ciao=)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Om man ska försöka sköta sina räkningar så kanske man inte går och bokar en resa till alanya? För de är väl knappast något du har råd med..

Btw, skulle inte du gå en batender kurs på cypern???

Och ändra sovrutinera lite, så kanske du kan sova du med som vanligt folk!

2011-05-10 @ 22:13:42
Postat av: Vivvi

hahahahaha har för de första inte haft ppengar på två månader för att kunna betala pågrund av csn annars hade betalat de för längesen och försök fatta de jag har skrivit på face och blogg att BILLIGAST att ta sig till CYPERN e via turkiet det är GRANNLAND: annars får man ge 3000 för en flygstol och de ger jag inte. och ändra mina sovtider vilket jävla skämt och de de e bara för att jag har vart me om jävligt mkt på kort tid som jag inte kan sova.

2011-05-11 @ 12:51:35
Postat av: Fatma

Oj snacka om taskigt tonläge här Vivvi.

Hon frågade ju bara en fråga. Och en del av cypern tillhör turkiet och SÅÅ mycket billigare är det inte att åka dit innan..

Och du kan ju inte skylla att inte kunna betala dina räkningar på CSN! Du får väll gå till soc eller något och få hjälp med räkningar och så? Eller vem vet kanske bättre att hamna hos kronofogden när man är 26/27 år gammal....

Och om de är så att de hät jävligt mycket på kort tid, typ att din papii har gått bort då kanske man inte prioriterar att dricka var o varannan dag speciellt inte om man är PANK för CSN inte skickat pengar till dina räkningar, hur har du då råd att supa?

Juuuust a question!

2011-05-11 @ 15:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0