weekend update=)

ja har inte haft tid att sitta vid datorn något i helgen har vart full rulle hela tiden hehe, i fredags vart de en vända till stan med jessie å sötnöt å josse å melinda skit skoj=) käkade thai mat mums de va gott=) godare än sist hehe och ja vill kommentera att de fan snöa i fredags men de va ju onödigt att de kom sen vart de fint väder=)  jag hitta ett linne och en top på veromoda hehe,=)
och jag betalade en räkning hehe.
Sen vart det en promenad till öob och var in på hästen å sa hej men de va ju bara viktor å johan som jobba hehe. hon var ju efter fyra hehe.

så man gick 2 km i motvind usch ja sen kom veronica å hämta mig så åkte vi iväg till badhuset simmade 1400m skönt som fan men de kändes sen och känns fortfarande i min fot att ja har gått mer än ovanligt hehe. men skönt sen vart de en  vända till coop och ja kom hem efter nio ungefär på kvällen så ja slängde in mig i duschen och drack en kopp kaffe och två groggar innan ja drog till tess å alex. där var emil och julia också men de va rätt okej skönt å sätta sig ner och dricka grogg, hehe =) de va min fredag de.... sen på lördan skulle vi fira alex så vi kom till tessans föräldrar runt nio och jag har då hittat båda mina favorit drinkar hehehe och självklart båda innehåller teqila och lime=) kom väl hem runt strax efter fem imorse så lite slut e man men ja e stolt över att vara med båda dagarna de va längesen hehe. men bakis har ja inte vart nå alls under helgen bara förbannat trött.

sitter och kollar på Nationaltresure nu så förbannat bra film och så har man kollat på BB äntligen åkte Rosa ut=) men nästa helg får faktiskt Vanessa åka ut stör mig på henne....

har fått tillbaka godkänt på uppgift två komplettera uppdrag 3 men de har ja  skickat in så nu borde de va grejat=)synd bara att de tar låång tid på sig att svara.
de andra uppgifterna ja har skickat in har ja inte fått svar på än dryygt.

aja imorrn ny vecka då

å Grattis Madde=)

nej fan nu ska ja kolla vidare


have a nice sunday...

Ciao=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0