Vår sol=)

japp den tittar fram me like=) inte lika dystert eller deprimerande som de har vart:) Ljusare tider är på väg.annars då har man vart hemma har inte känt mig nå pigg direkt och de beror ju på vissa saker men de ser ut som att allt e påväg att ordna sig till de bästa:) 

Jag har blivit sams med ett par personer den sista tiden vilket ja tycker är förbannat bra och ja känner att livet är för kort för att bråka å tjafsa:P Lev livet varje dag precis som om den vore de sista du gör.

Jag har även pratat me csn idag och klarar jag 67 points så får ja de vill säga två ämnen ch de gör ja galant=)
SEn kan man börja planera in saker och ting och speciellt maj månad e  ju fulltecknad för min del=)om allt går vägen:P men sen e de ju så här att jag avskyr att ringa kommun de är ju aldrig där har försökt fått tagpå min förbannade handläggare på arbetsförmedlingen men inte lyckats idag fick ja svar att på måndag e han tillbaka då när man börjar plugga förbannat=/ sen när de gäller grupparbetet så får man inte tag på chefen heller ne för hon va i Wien och härja:P  och kommer inte tillbaka på ett par dagar... not funny at all. sen får man veta att de hade redovisning idag men ja hoppas att vi får göra de sen. hoppas att hon ringer mig.

imorgon va de jobbsökar aktiviteter.

sen helgen e planerad att ja ska dricka me tess å alex men de kommer inte förrän halvtolv på kvällen då blir de förfest spelet me tess å alex å danne:P =) så innan funderar ja starkt på kingen å MIMIKRY JIPPIE=) får se hur de blir.


Anywho ikväll ska ja till jessie och hålla henne sällskap och kolla på big brother =)  imorrn drar hon till sthlm=)


Vad ska ni göra denna vackra dag??


Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0