söndag

jahapp då e man lite bättre än va man va igår förbannade mensvärk usch och fy för minipiller då andra gången på en månad man har skiten så man tog sig knappt upp ur sängen men  e uppe nu iallafall hoppas de blir bättre under dagen men ja blev inte glad när ja drog upp persiennerna och ser att de snöar fy fan.

Sitter och kollar på nord och syd bara älskar den serien=)
Har ju aldrig sett slutet på den hehe.

sen ska ja ta en dusch fixa iordning mig å gå till pappa å göra Jessies recept på tacos=)fan de e så gott=)sen ska ja iväg till  tessan och alex å plugga lite få in tre uppgifter hade jag tänkt mig så ja blir klar med kursen nån gång=)

Imorgon ska ja göra färdigt mina uppgifter å sen på kvällen ska ja å jessie kolla på besökarna å käka vitlöksbröd med tsatsiki och så ska vi ha kyckling=)

Sen e de så att veronica kommer och då börjar träningsveckan=) äntligen=)

Vad ska ni göra i veckan?

Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0