ny vecka=)

okej efter en rätt så skapligt sömn så vart då jag underbart glad iallafall när ja kollade min plugg sida=) tre godkända betyg och två vg =) men de vart ändå ett g hrmf menmen jag är glad=) jag klarade kursen och en till sen har ja de mesta i hamn=) fan vilken bra start på veckan=) sen ska ja å jessie gå upp till stan =) ännu bättre. så ska vi handla lite inför kvällen=) imorrn e de städdag och tvätt dag som gäller innan man gör nåt annat nu gäller de bara att säga till om nästa ämne och klara av allt inom en vecka=) men de borde jag göra:) nu e de snabba ryck som gäller=) undrar va de blev för ämne denna gång hehe.

nej fan nu är de snart dags för våra bästa år och en till kopp morgon kaffe sen e man med i farten igen ska väl ta hand om disken=)

Hoppas de e på bibblan nu drygon:p

vad ska ni göra denna måndag?

Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0