hehe jag vaken nu nej nu jävlar=)

japp haha kunde inte sova såja gick upp så anledningen är att vi ska iväg och simma kvart  i sju och jag ska ju även tvätta åt två personer utom mig själv så jag har full rulle hela dagen. Igår vart de lite mys me jessie hon gjorde iordning sin röra som hon sett på jamie oliver och så hade vi gravad lax till mums och så kollade vi på Big Brother och världens asgarv bryter ut från båda hållen haha. sjukt bra avsnitt. Jag var bra slut igår efter promenaden så fint ute fast måste de blåsa så förbannat???

Jag vet en som kommer vara förbannat trött idag efter allt slit men de är de värt. Sen hoppas jag att mitt ämne kommer in idag=) så då kan man sätta igång=)

Just ja jag hitta årets första tussilgo när vi knalla upp på stan=)

sen ska ja även hinna med en vända till mamma å göra kina gryta mumma=) Så ja kommer ha fullt upp med en massa saker idag=)


Och ett stort grattis till min lilltjej linnea som blir 5 år idag=)<3

nej nu dags att göra iordning en macka innan man ska ner i tvätt stugan och lägga i första maskinen och sen iväg:)


Vad ska ni göra idag?

Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0