Fredag

jahapp vart visst en del öl i onsdags hos tess och alex ska dit ikväll sen. tidigare på onsdagen va ja å jessie å sötnöt på stan=) jag har äntligen hittat min dröm telefon den ska ja ha sen när allt e klart=) fin leksak ja har hittat hehe.
vart som sagt lite bärs å några svensson svensson avsnitt=)

så jäkla roliga de e dendär familjen=)

ska strax in i duschen men jag måste ju bara påpeka att jag fick godkänt på första uppgiften=)men kunde bli ett vg men nöjd e ja i helgen kommer nästa uppgift in=) hehe rätt skoj ändå=)


som sagt var lite trevligt hos tess och alex ikväll imorrn vet ja ej.....

våren e på väg nice men ja tyckte inte om snön som kom i veckan fy fan

nej  nu en sväng in i duschen =)


vad ska ni göra ikväll då?


Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0