finally fredag=)

ah å äntligen helg sitter nu vaken å kollar på våra bästa år å dricker kaffe fan de e freedag och de händer en massa roligt idag ska upp till stan me josse melinda och jessie och sötnöt=) de kan inte bli bättre. sen avslutas det med en promenad till skokanonen och sen en vända u badhuset fan vad nice de kommer att bli=)

Jag blev klar med uppggiften igår så allt är inskickat och klart. nu ska ja bara få allt rättat. men det tar ju sån jävla tid förbannade lärare.

sen blir de nog nån grogg men inte många ja spar tills imorrn så allt blir klart tvätten å grejer.

och jag får träffa min favorit=)

nej nu måste ja fixa iordning mig


have a nice friday =)


Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0