lilllördag=)

japp ikväll då ska ja å josse dricka=)sen bär de av till borlänge=)har inte sovit så mkt alls i natt har så ont i nacken å ryggen suck fast man somna typ tio så var man ändå inte utvilad. aja skit samma de löser sig nog.

ska till mamma å laga mat om nån timme baconlindad fläskfilé hade ja tänkt mig=) med ris till tror ja de blir åså sallad så klart.=)

kan ju säga en sak ser väldigt mkt fram emot sommaren=)kommer bli sååå grymt roligt=)

fick träffa jessie & min lilltjej & william:) igår så stor lillpojken har blivit=)

jag har även bokat en tid den 24:P  men de e väl lika bra de.

ni som vet va de  handlar om vet.

fan ser jäkligt mkt fram emot kvällen=)  <3


lyssnar lite på sabaton=)

men du nu får bror fixa mitt förbannade jävla kylskåp tycker ja suck....

på fredag vet ja inte va som händer men på söndag e de middag hos bror=)

vad händer för er ikväll?

Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0