hm

vart en väldigt trevlig dag i falun men en sak vart jag otroligt irrterad över. de var att läkar fanskapet säger till mig så här såg när vi kommer in i rummet han bara åh så de här måste vara din mamma då ja bara eh såg rött på en gång såg ja så jävla last gammal ut?? eh skulle inte en me vilken matte som helst  få ihop de till att jag e josses mamma herre gud undrar vilken läkare som behvöer en läkare ja:p 

sen vart de att vi v tvugna att ta bussen till borlänge där vi käka lunch på donken=) tog en qp me meny jävligt gott var de:D sen bussen därifrån som gick typ tio över fem till avesta krylbo. Var hemma strax efter 18.00 hehe. Vart en vända till tess å alex vi kolla på Death race2 förbannat bra film:D sen såg man ju dubbelt igen så de va lika bra att dra hem å sova hehe. Va ett ta sen man fick sova ut:D jäkligt skönt.

ikväll ska ja dricka öl=) de behövs i just want to forget now but i am still happy:) och jag blev ännu gladare när jag läser ett visst sms:) guuud nu vill ja ner fan jag måste fixa detta på måndag nu jag måste, måste ,måste. P<3<3eppad till tusen:)

nej nu ska ja dra mig ut å fixa dagens ärenden:)

ikväll dricka me Josse<3

Miss you<3

Vad ska ni göra idag?

Ciao=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0