ångest

´ja de kan man verkligen säga nu har den kommit  krypande men ja hoppas ja får nåt utav jobben ja sökte igår=)Inte fan har man fått sovit bra heller fast man kom hem runt halv ett igår de blev en lugn kväl hos tess å alex. vi kolla på nån krigs film kommer inte ihåg va den hette. Men sen kolla vi på De kallar mig bulldozer min favorit asboluta favoriter  de  e ju bud spencer och terrence hill  filmerna me like a lot. man ska ha bud spencer på sin sida hihihi...
Jag ska ha tag på hela samlingen belive me å ja accepterar inga brända ska vara äkta:Dhar ju redan fått tag på hälften så=)

Blir nog att ta de lugnt ikväll med:)

och var den här ångesten kommer ifrån vet jag inte riktigt skulle behöva iväg å simma känns de som...

Grattis kusin på den födelsedag hoppas du får en bra dag<3

Är inte på världensbästa humör driekt. hoppas de blir bättre under kvällen:P


vad ska ni göra idag?

miss you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0