torsdag:)

har hänt lite saker iallafall:) vart över till pappa å hjälpt han med att diska å städa lägenheten på lördag ska ja damtorka=) ringde även å kolla om ja får plugga lr inte på distans:) ja får besked inom kort=) å hoppas csn ger med sig då om man får hehe. då blir de genast så mkt lättare=) imorgon händer det iallafall jag ska betala in skolavgiften på 2000 sen e de dags att börja ned räkningen å då e de ju en del saker som måste fixas....

nytt pass, ny resväska lite nya sommar kläder å skor:) å självklart ska räkningarna in=) å de blir en jääävla massa:D å så ska ja bli av me en viss sak. åså e man ju lite avis på sophia som ska till milano  vill vill ta mig med:)


har mumsat i mig thai mat nyss gotti=) tyckte ja förtjäna de eftersom ja har gått ner runt tio kg sen sist ja vägde mig å ja som trodde ja vägde runt 100 haahhaa där hade ja fel:P haha tur pappa hade våg. 

har kommit på att min favorit serie e bad girls club på elvan=) sjuka brudar haha.  åså på sönda börjar Big brother äntligen=) 

nej nu ska ja ta å skicka iväg mitt cv å personliga brev så får vi se sen va som händer å fötter:)

Vad ska ni göra ikväll då???


Ciao=)

Kommentarer
Postat av: Queen of bitches!

vilken DAM ska du torka?

2011-02-17 @ 22:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0