lite update

jahaja nu va de ett tag sen ja skrev men men de händer ju inte ofta eftersom ja ännu inte fått internet. men vad har hänt då?JO ja har beställt jultidningar.  Vart upp på stan först på fredan med jessie och josse malin och cornelia,williarm och linnea=) va roligt ju och så jävla gott att 'äta på thai=) sen vart de en vända i karlbergsparken=) sen bestämde ja mig för att festa med tessan och alex och beckers brorsa=) men  tommy hakade på oss och sen så vart de en vända till hällis sen sov ja kvar i stan.
Jag gick hem i ösregn på lördan men de va mindre kul uss och något sådär sliten va man så de va bara att hinka kaffe och hoppa  in i duschen och göra sig klar och dra iväg till madde på kräftskiva.

Jag hamnade även hos lilldanne på efterfest ska man väl kalla de. VArt väl lite väl mkt men shit happends. ja låg däckad på söndagen men de va de värt men jag  lyckades även fixa så att min tv funkar igen=)  så de e underbart. =)  Men egentligen behöver man ingen tv när man bor i Avesta/krylbo hehe, de räcker ju me all action som finns redan haha *asgarv*

har även hunnit med att baka lite igår gjorde jag blåbärspaj som ja och jessie mumsade i oss till de vispa vi lite vaniljvisp sen när ja kom hem från jessie så stekte ja kantareller och hade de på rostmackor=)  MUMS:D 

idag gjorde ja kladdkaka till ena grannen och till tessan och alex. Hoppas ni gillar den=)  hade ju även lite överskottsenergi så ja stadä lägenheten=)  tvätta fönstren och damsög och torka golven plus att  jag tog disken=)  så överskotts energi de gillar vi hehe.=)

imorrn blir de nog att man lämnar linnea på dagis kollar på våra bästa år om man e kapabel till de hehe. sen en vända upp till stan:D

ikväll blir de lite alanya snack med therese och lite grogg hehe... så man får väl må som man förtjänar imorrn men ja e glad att i fredags fick ja äntligen dricka  mums detta har ju verkligen blivit  min favorit öl jämfört med efesen hehe=) 




nej nu dags att kolla vidare hehe



VAd ska ni göra ikväll då? =)


Ciao=)


miss my little brother like hell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0