augusti då

Då var vi inne  augusti och jag mår rätt okej efter en vecka i sthlm för att vila upp mig. fan va skoj man har haft och så var man uppe 06.30 igår på en söndag för att dra iväg på loppis=) Har aldrig haft så jävla roligt nån gång som ja hade igår och färg fick man allt nu e  man bruun =) Jag gjorde faktiskt två fynd två väskor=)  En röd och en party väska hehe. party väskan har kostat 600 men jag fick den för bara 30=)  sen e röd väska som passar perfekt hehe=) den gav ja 20 för 50 spänn för två stycken inte fy skam=)  sen igår vart de donken mat didem körde ut oss=) Jag köpte big mac plus meny och fick två snygga cocacola glas  jag fick didems med=) Vi brände oss ute på loppisen men de va värme som man kunde andas i=) 

var uppe tills gryningen idag helt underbart att se flygplanen komma in över=)  Det bär av hemåt idag på eftermiddagen och guud vad man har saknat folk=) Så ikväll är de   dags att träffa  jezzie vart suveränt glad över messet jag fick inne på donken=) <3

Imorgon e de vända på stan som gäller. plus att jag måste kontakta vårdcentralen angående mina fötter om varför de svullnar upp så fort jag går har aldrig haft det problemet, men nu i år så e de ett jävla problem så ja funderar på om de verkligen kommer att gå bra att gå på stan.... hrmf.

Sen har man helt plötsligt fått nästan en helt ny garderob hehehe=) INte fy skam det heller=)  sen imorrn ska man träffa josse med=) 

som sagt nu e man inne i agusti och jag har vart hemma i sverige i en vecka jävligt skönt faktiskt. NU  har man också fått veta att ramadan har startat och jag är orolig för vissa personer. Lillebror mest:S Nästa gång jag åker ner till Alanya kommer nog vara i slutet på augusti eller oktober när de blir svalare.

Sen e de så att jag är PISSED OF på att min DATOR e förstörd  och ja vet ju vem som har gjort  de så ja e inte glad  han ligger risigt till när ja kommer ner tur att man har gått på  han redan hehe.  Fast denna gång går ja inte på han på Bellman hehehe... SÅ  efter idag kommer ja inte komma åt internet ett bra tag tyvärr...

DRA ÅT HELVETE SÄGER JA TILL dig....

nej nu ska fixa andra koppen kaffe sen dra mig ut på balkongen och bara njuta=)


Have a nice fucking day=)


MIss my little brother <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0