you have start it

om ni ska börja tjafsa med mig då kan ni ju ta å tänka om dubbelt eller trippelt de klarar inte ni av vilka ni nu är. Allt och inget hände i måndags var kul till början sen bröt hela fan lös. men tro mig stan är liten och de kommer komma fram vilka de var, Inte många har mitt nummer. NI jävlas inte med mig nej nej nej skulle inte tro det.
Jag orkar inte bråka men är de nån som vill så gärna för mig.

Skönt att vi två är bättre kompisar nu faktiskt och måste alla lägga sig nej. låt oss va alla måste vara osams nån gång och rensa luften annars är de  ju omöjligt.


var upp på stan med jessie igår åt på kina och gick omrking och kolla lite. 
var hel slut så ja somna senare och ja gick upp vid tio imorse

 nej nu skiter ja i detta ha de bra 

men ja varnar er jävlas inte me mig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0