tillbaka=)

ja nu e ja tillbaka har inte riktigt haft någon datamus som fungerar så därför har jag vart offline sen i torsdags jag har ingen ny mus men den kommer imorgon hoppas jag=) det har inte hänt så mkt mer än att jag va ut i onsdags och hade så jävla kuul=) tack josse och melinda=) va jättekul på en onsdag ganska otippat hehe, på torsdagen vart de big brother och äppelpaj hemma hos jessie fan ja har aldrig skratta så mkt som då skräcknatten va bäst synd bara att man inte fick se restrerande på fredan som de lova Gurkan e ju helt suverän. 

hände inte mkt i helgen synd bara att man va för trött för att festa på lördagen å säga hej då till melinda men men.  Har även haft lite Harry Potter maraton kollat på de filmerna jag har hehe i brist på annat men de e ju så bra=) Nu har ja tagit hem två sex and the city filmer och jag har börjat kolla på de. De e ju också helt suveräna=) Sen läääängtar ja till 18 maj då ska ja se Pirates of the carabbean 4 :D 110 spänn men lätt värt=) <3

Igår gick ja hem ifrån stan i regnet behövde tänka men skönt va de:D sen vart de big brother och Vanessa åkte äntligen ut ska bli kul å se denna vecka=) NU har ja verkligen kommit igång med pluggandet har bara tre uppgifter kvar men läraren e seg på att rätta synd nog ska ringa de imorgon och snabba på.

nej ikväll blir de plugg, big brother och Sex and the city maraton=)

vad händer för er?= )


Ciao=)

Kommentarer
Postat av: Sofiya

Sv: Ja dom är riktigt bra, älsar satc!

2011-04-08 @ 10:37:08
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0