påsken inleds nu då

japp idag e de skärtorsda och ja fick ett erbjudande igår om fest men ja palla fan inte så ja sov och tog de lungt som fan jag orka inte ens tvätta så ja skrev upp en annan tid på tisdag tack och lov snart kommer det efterlängtande avtalet innan påsken e slut sa han hmm. hoppas på de bästa då=)

Hamnade hemma hos madde i tisdags men de var de lätt värt=) roligt var det med=) Fick mig att koppla av för det är väldigt många irritations objekt runt om mig nu som ja bara försöker koppla bort.

Sitter och inväntar Våra bästa år nu och njuter me lite kaffe känns som om kroppen har ställt in sig så att jag vaknar före tio varje dag utan väckar klocka guud va bra=)

Just nu håller jag på med en vg/mvg uppgift på rättskunskapen men ja hoppas de blir bra det är om offentlighetsprincipen men de e ju inte så svårt direkt. och de bästa me denna lärare är att hon svarar dagen efter=)

Jag inväntar svar från csn och biblioteket.

Vad som händer under påsken vet ja inte riktigt e sugen på borlänge då Ebba GOLD spelar älskar ju de men som vanligt inga pengar jag inväntar ju de.

ska bli grillning ryktas de om med och ja vet va ja ska grilla=) mums va gott hehe,

nej nu ska ja fixa iordning mig lite

ha en trevlig påsk=)


Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0