påskafton=)

Jahapp då sitter man vaken före kl elva på en lördag men det kan ju bero på att jag sov hela dagen igår näst intill fast var vaken vissa stunder bara jag orkade inte bara igår. hade skitkul i torsdags=) fast vissa kan  ju bara dra åt helvete... rent ut sagt. Sitter och inväntar på att jag ska kunna laga iordning kycklingen jag tog fram i morse. e super hungrig. sen blir de lite grillning och lite mat hos mamma sen hemma hos madde grillning=)

avtalet har kommit yes men ja måste bara skriva ut de och ta kopia på mitt pass och grejer hehe. att det ska vara så förbannat krångligt. hoppas det går snabbt=) Fint väder idag med vi har haft en väldig  tur med vädret=)

nej nu ska ja fortsätta med spel på face=)

have a nice day=)


Ciao=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0