jaha några timmar kvar:/

Det var förbannat svårt att sova inatt kan jag lova när jag vet vad som väntar har världens illamående å halsbränna men detta fixar jag. Det är inte första och inte sista begravningen heller men de känns vill jag lova. Hoppas man inte blir ett nervvrak bara.

Jag skriver lite mera sen.

Begravningen börjar 11.30 shit. Men upp 08.00 kom ja imorse.

Tack Jessie för igår=)En underbar kväll=)

big brother kan man inte göra annat än att skratta åt.

Jag hade också offrat en veckas mat om de kommer in me ett förbannat djur me en platta blandad alkohol va fan tror big att man skulle låta bli???
SKulle inte tro de.

Snart får jag se mina små igen=) snart så =) alla e samlade både från Finland och Sverige. Nu känns det.'

Amanda å hennes kompis skulle sjunga får se hur de går synd man inte hade fixat minneskort till kameran jag fick i julklapp=/ hoppas nån annan tar kort jag vill ha kopior.

En fin dag annars e de.
Hoppas ni andra kan njuta av den.


Grattis Josse synd ja inte kan va me ikväll=/ <3 får fira dig sen=)


Aja dags att fixa de sista

Ciao=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0