jaaaaaaa:)

ÄNTLIGEN jag klarade export och import kursen nu ska de bara  skicka poängen till csn men nu är det påsk å sånt tjafs men jag kan inomkort börja boka och betala en massa räkningar... NU kan man kanske sova utan att vara nervös som fan thanks for this=) nu kan jag börja slappna av lite hehe. men allt e på rullning och jag är faktiskt rätt glad=)

sen fick man ju godkänt i första uppgiften på rättskunskapen men nu kan jag slappa lite innan boken i det ämnet kommer:) men saker är på gång att ordna sig och jag är förbannat glad synd bara att det ska ta sån förbannad tid:p Nu väntar jag bara på det där avtalet för cypern resan sen fan e de bara in vänta och räkna ned:D 


LIVET LEKER=) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0