ja jävlar va detta är roligt

Alltid är de roligt med allergier tror mina har kommit tillbaka igår när jag var hos mamma så klia mitt öga och blev rött som fan sen e man ju heel slut som vanligt suck... men de e bara och kämpa på fy fan men jobbigt är det. Jag och Jessie har fortfarande inte sett filmen som  vi skulle men de e ju bara en vecka emellan, å ja hoppas man har hunnit fått pengar tills dess för vi har planerat en massa mums som vi ska ha=)

sen e de så här att de har blivit kämpigare och kämpigare angående pappa men ja fixar det.

Sedan har jag skickat in csn papper och lite andra papper sen e de bara att hålla tummarna.

japp å ni som har mitt nr ´ska veta att mitt comviq år ut på söndag:/


aja va ska ni göra ikväl? nej nu skaja fixa lite käk



Ciao=)

Kommentarer
Postat av: Sofiya

Sv: Ja skit fint väder. Idag igen :)

2011-04-15 @ 13:41:32
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Sofiya

Sv: Ja det var skit mysigt :) och så skönt väder!

2011-04-17 @ 21:20:16
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0