irriterad

asså nu e ja ännu mer irriterad än igår fan vissa personer lovar att hjälpa en sen sviker de alltid lika roligt när de vet att allt hänger på just idag.Aja får fixa resten själv då...

Annars så gjorde jag en perfekt chokladkaka/ kladdkaka förbannat mäktig var den:) men ingen skräckis blev de fan finns ju mkt annat att se ju hinner vi inte ikväll så kanske vi får ta de om en vecka igen=) AJa idag skiner solen ute och ja inväntar bara på att min lärare ska ringa och att Våra bästa år ska börja=) Sedan ska ja knalla upp på stan och kila till biblioteket och bställa boken till Rättskunskap=) sen lämna in deklarationen hehe. Ska även hämta Csn papper för jag vet att jag klarar det idag=). Sédan är de bara att vänta vänta vänta sen kan börja hända saker. Som man har väntat på det ett bra tag...

sen blir de myys me jessie igen =)

va händer annars då för er?


Ciao=) 

Kommentarer
Postat av: Sofiya

Sv: Haha jaa det är skönt. Men fan vad ont det gör!

2011-04-14 @ 22:07:54
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0